Besparelser ved hjælp af SIP

Force sparer, ved hjælp af SIP clienter.

Force har gode erfaringer med anvendelse af forskellige teknologier over hele verden, og en af de seneste er anvendelsen af SIP clienter på deres devices, som giver mulighed for kommunikation til meget billige takster! Dette giver Force store besparelser på deres udlandstelfoni og roaming.

Force Technology deltager i en række forsknings- og udviklingsprojekter, så de fortsat kan stille den nyeste viden og de nyeste teknologier til rådighed for deres kunder. Som uafhængig teknologisk rådgivnings- og servicevirksomhed er det vigtigt, at vi løbende bringer vores specialiserede viden og unikke faciliteter i spil. Vi kan bevæge os ind på ukendt territorium og være med til at sikre fremtidens konkurrencedygtige løsninger på en lang række områder. 

Force er en førende teknologisk rådgivningsvirksomhed. De tilbyder rådgivning og service på energiområdet, olie- og gasområdet, det maritime og inden for fremstilling, service og infrastruktur. Force er i dag en international virksomhed med datterselskaber i Sverige, Norge, Kina, Singapore og De Forenede Arabiske Emirater; en udvikling, der i høj grad er resultat af deres ønske om at kunne understøtte deres kunder på de markeder, de befinder sig på. Force er ca. 1.400 ansatte. 

Vores kunder ønsker 

personlig og direkte kontakt.

- Force

I forbindelse med valg af ny kommunikationsløsning, var det vigtigt at en række punkter matchede Force Technologys digitaliseringsstrategi. Force arbejder med at effektivisere via arbejdsgange som mange andre, men der var en række som var indlysende. Det skulle være let og hurtigt for medarbejderne, og alle skulle nemt kunne finde ud af at anvende løsningen. Nogle eksempler på dette er at løsningen genbruger allerede eksisterende informationer. Når der f.eks. ringes op, kan man med det samme bruge et nummer uden at skulle taste det, og det bevirker løsningen er hurtigere og mere intuitiv for brugerne. For medarbejderne er der mange dele i løsningen, som er selvforklarende og det giver også en god forståelse for anvendelse af løsningen. Anvendelse af skærmdeling, chat og video er gode eksempler på effektivisering.

Det er ikke ofte at man oplever at blive positivt overrasket jo mere produktet anvendes, hvilket bekræfter vores rigtige valg af leverandør, og de valgte produkter til at understøtte vores beslutning.  

 

- Lars Vesth, Direktør, Informatik & Forretningsprocessor hos Force

Trio løsningen fra Enghouse

Vi ønsker at tilbyde en kundeservice på bedst mulige måde og sikre den rigtige kontakt første gang. Ved at forstå værdiskabelsen i løsningen, bruger vi teknologien til at differentiere os, men afsat i vores kunders og medarbejderes behov. Vi oplever at produktet ikke er en begrænsning, men en facilitator for de retninger vi gerne vil i som forretning. I vores integration og set-up i kontakten og dialogen med kundesystemer, møder vi ingen begrænsninger.

Chat, call-back, og integration generelt, er nogle af de nye megatrends i kontakten og dialogen med kunderne, og her tilbyder Trio løsningen alle muligheder. Det er vigtigt i dialogen med kunderne at vi kan finde de rigtige kompetencer og relaterede personer, for at tilbyde vores kunder og forretningspartnere den bedste og hurtigste kontakt med os.

Microsoft og Enghouse

Det var et vigtigt parameter at de valgte leverandører havde en vis størrelse, både i forhold til support og udvikling. Teknologierne skifter hurtigt og vi har derfor alle hurtigt behov for at tilpasse os. Vores valg af leverandør, er derfor truffet ud fra disse parametre. Vi oplever og ser også det afspejlet i forhold til de situationer der er opstået i forbindelse med den daglige drift, hvor U-COM og Enghouse har løst opgaverne.   

Skriv en kommentar