Hvad er en U-COM SMS kundeanalyse?
En kundeanalyse gennemføres efter nogle kriterier som er defineret i et samarbejde, og ofte indeholder;
- Hvornår skal analyse sendes?
- Hvor ofte skal en kunde modtage analysen, hvis de f.eks. kontakter firmaet flere gange?
- Skal samtalen have et minimum, som f.eks. antal sekunder?
Det handler om at finde den rigtige løsning!
I samarbejde opsætter vi en spørgeramme, som indeholder det som virksomheden gerne vil have viden fra deres kunder omkring.
Analysen kan indeholde flere spørgsmål, og kan opsættes med et forskelligt design og indhold til forskellige afdelinger i virksomheden, alt afhængigt af formål og indhold i analysen.
Statistik
I samarbejde med virksomheden etableres statistik, med de svar og det indhold der sendes ind i analysen. Statistikken kan opsættes og tilpasses virksomhedens ønsker og behov, så løsningen giver bedst muligt indhold og værdi. Statistikken leveres i Excel eller PDF, og kan sendes i et færdigt format i en e-mail, hvis det ønskes.