Er jeres telefoni baseret på ISDN? Så er det nu at I skal have en plan for, hvordan I får skiftet til en ny platform, når ISDN lukker d. 31. december 2021.
Lad os lige tage et step tilbage og rent historisk forklare, hvad ISDN egentlig er.
ISDN blev født af nødvendighed. Analoge telefonnetværk mislykkedes konstant og viste sig at være upålidelige for langdistanceforbindelser. Mellem 1960’erne og 1990’erne tog det tid for kommunikationsudbydere at begynde at tilbyde ISDN, men endelig besluttede producenter som Motorola og USRobotics at gøre overgangen lettere for alle og ISDN blev lanceret. Det sørgede for at forbrugerne fik bedre priser og internetadgang med højere båndbredde. I dag er ISDN så blevet erstattet af bredbåndsinternetforbindelser som DSL, WAN og kabelmodem. ISDN bruges dog stadig som en sikkerhedskopi, når hovedlinjerne fejler.
Men hvad så nu?
Er din virksomheds telefonanlæg baseret på ISDN-forbindelser? Så er det nu at du skal have en plan klar og eksekveret inden d. 31. december 2021.
Alternativet til ISDN?
Behold jeres nuværende løsning med SIP-gateway
Foretrækker I at fortsætte med jeres eksisterende telefonanlæg? Så kan I erstatte ISDN-forbindelsen med SIP-gateway og en SIP-trunk. Med denne løsning bibeholder I så meget som muligt af jeres eksisterende set-up.
Det er også muligt at installere et Trio eller Miralix kontaktcenter og nyde godt at de mange features.
Opgrader til et cloud hosted kontaktcenter
Ønsker I at have en kontaktcenter-løsning, hvor I ikke selv skal håndtere servere, backup, vedligeholdelse og strøm? Så er et cloud hosted kontaktcenter lige noget for jer.
Løsningen er baseret på SIP-trunks og den giver adgang til funktioner, så I kan håndtere jeres kundekontakt intelligent. Kontaktcenteret kan naturligvis bygge videre på jeres eksisterende telefonsystem.
Kontakt os for mere information om dette, ved at sende os en mail på info@u-com.dk
Få den bedste start…
Når du skal vælge hvilken løsning, I skal bruge i stedet for ISDN-forbindelserne, skal du først og fremmest afklare, hvad din arbejdsplads har brug for.
Kontakt os på +45 70 22 33 60, info@u-com.dk eller via kontaktformularen nedenfor, for en uforpligtende snak om, hvordan løsningen skal skræddersyes, så den passer bedst til jeres specifikke behov og giver størst mulig glæde for såvel jeres kunder som medarbejdere.
Når overflytningen igangsættes, står vores dygtige team klar til at hjælpe jer trygt og godt over på jeres nye løsning.