Miralix Go & Miralix Agent

Tag din firmatelefon med i lommen og modtag kø-opkald fra kontaktcenteret, uanset hvor du er.

Miralix Go

 Miralix Go er både navnet på en mobil app, som giver dig KontaktCenter-funktionalitet på din smartphone.

Med Miralix Go app’en får du en firmatelefon i lommeudgave og bliver dermed uafhængig af dit skrivebord – perfekt i tider, hvor vi arbejder meget hjemmefra.

Hvilke funktioner app’en giver dig, afhænger af hvilken licens du har. Licenserne findes i tre forskellige versioner; Miralix Go, Miralix Go Agent Lite og Miralix Go Agent. Du kan se en sammenligning af licenserne længere nede på siden.

Med Miralix Go-licensen kan du:

  • Se dine kollegaers tilgængelighed via status fra telefon, mobil, kalender m.m., hvis de har statusvisning aktiveret. Kalendervisningen viser aftaler netop nu og flere dage frem.
  • Hurtigt finde kontaktoplysninger på dine kollegaer – herunder bl.a. navn, afdeling og telefonnummer – via den integrerede telefonbog, som indeholder alle kontakter, der er oprettet i din arbejdsplads’ KontaktCenter-løsning.
  • Se navnet på den person, der ringer til dig. Det er muligt for både firmakontakter og eksterne firmakontakter som f.eks. samarbejdspartnere eller leverandører.
  • Tilføje kontakter, hvis du har brug for det.
  • Sætte og fjerne noter, f.eks. ved pauser.

Har både du brug for at besvare opkald på kontoret og på farten? Så vælg en Miralix Duo licens, som giver dig en Miralix Go-licens og en Miralix Desktop-licens

Miralix Go Agent Lite: Besvar kø-opkald fra én kø på din mobiltelefon

 Miralix Go Agent Lite er en brugerlicens, som giver dig adgang til KontaktCenter-funktionalitet i Miralix Go app’en. Licensen er udviklet til dig, der skal besvare køopkald fra én telefonkø og bidrage til virksomhedens kundeservice, uanset hvor du er.

Med Miralix Go Agent Lite-licensen kan du:

  • Logge ind i én telefonkø ad gangen.
  • Se oplysninger om den telefonkø du deltager i. Du kan se antal agenter, der er logget ind; hvor mange opkald, der venter; hvor lang den gennemsnitlige kø-tid er og hvor mange opkald, der hhv. er behandlede og ubehandlede.
  • Se dine kollegaers tilgængelighed via status fra telefon, mobil, kalender m.m., hvis de har statusvisning aktiveret. Kalendervisningen viser aftaler netop nu og flere dage frem.
  • Hurtigt finde kontaktoplysninger på dine kollegaer – herunder bl.a. navn, afdeling og telefonnummer – via den integrerede telefonbog, som indeholder alle kontakter, der er oprettet i din arbejdsplads’ KontaktCenter-løsning.
  • Se navnet på den person, der ringer til dig. Det er muligt for både firmakontakter og eksterne firmakontakter som f.eks. samarbejdspartnere eller leverandører.
  • Tilføje kontakter, hvis du har brug for det.
  • Sætte og fjerne noter, f.eks. ved pauser.
  • Nemt modtage og omstille opkald, der er modtaget via KontaktCenteret.

Hvis du både har brug for at besvare opkald på kontoret og på farten, så vælg en Miralix Duo Agent Lite-licens. Den giver dig en Miralix Go Agent Lite-licens og en Miralix Desktop Agent Lite-licens.

Miralix Desktop Agent: Modtag kø-opkald og henvendelser fra Kontaktcenteret

Miralix Desktop Agent er en brugerlicens, som gør det muligt at håndtere opkald og henvendelser via Miralix Desktop-klienten. Licensen er udviklet til kontaktcentermedarbejdere og giver både mulighed for at være med i plukkekøer, et ubegrænset antal opkaldskøer og henvendelseskøer på forskellige niveauer.

Med en Miralix Desktop Agent-licens kan du:

  • Være medlem af et ubegrænset antal opkalds-køer samt plukkekøer.
  • Være medlem af et ubegrænset antal henvendelseskøer.
  • Se opkaldsinformation for igangværende opkald i dine opkalds-køer.
  • Se dine kollegaers tilgængelighed via staus fra kalender, telefon, mobil, opgaver, noter, Microsoft Teams og Skype for Business.
  • Sætte og fjerne noter, f.eks. ved pauser. Du kan enten bruge firmaets fælles noter eller oprette dine egne.
  • Tilføje kontakter og kontaktgrupper, hvis du har brug for det.
  • Få mulighed for automatiske opslag i f.eks. et CRM- eller ERP-system.

Du kan tilvælge Miralix Chat, så du og dine kollegaer kan kommunikere med hinanden – f.eks. i forbindelse med sagsbehandling – imens et opkald er i gang.

Du kan også tilvælge Miralix Task-to-Chat, som gør det muligt at oprette og tildele opgaver fra f.eks. dit CRM-system til ledige agenter, via chat.

Sammenligning af licenser, der kan logge ind i Miralix Go' app'en:

 Nedenfor kan du sammenligne de tre licenser, der alle kan logge ind i Miralix Go-appen, men som giver adgang til forskellige funktioner. Miralix Go Agent og Miralix Go Agent Lite-licenserne er udviklet til medarbejdere, der skal besvare kø-opkald.

Skriv en kommentar