Lige om lidt releases Trio Enterprise 9.0 (24.06.21) og i dette indlæg får du informationer om hvad der er nyt. Hvis du ikke er helt med på hvad Trio Enterprise er, har vi beskrevet det nedenfor med 6 linjer. 😉👇
Trio Enterprise er en fleksibel, skalerbar og omkostningseffektiv kommunikationsplatform der hjælper dig med at kommunikerer hurtigt og effektivt med dine kunder, uanset metode og kanal. Trio Enterprise kan arbejde sammen med de fleste kommunikations-platforme og integreres med CRM-systemer, kalendersystemer og fraværssystemer. Trio Enterprise applikationen anvendes i første omgang af telefonister og agenter, hvis hovedfokus er at yde den bedst mulige kundeservice.
Remote support til agenter (Lyt-med)
En supervisor/coach har nu mulighed for at blive inviteret ind i en samtale af en agent. Supervisoren/coachen skal naturligvis have de nødvendige rettigheder for at kunne lytte med og Trio Agent Web i desktop-mode skal benyttes.
🤫 Supervisoren/coachen har mulighed for at ‘hviske’ til agenten under samtalen. Her benyttes blot mute/unmute knappen
☎️ Læg på knappen hos supervisoren styrer kun om supervisoren lægge på
🔔 Agenten bliver notificeret, hvis en supervisor eller coach lytter med
🔴 Hvis QMS/Quality Management Suite haves optages coachen også

Chatbot - Integration med BOOST.AI

Her er nogle fordele med integrering af BOOST.AI:
🗣 Al kommunikation går igennem Trio Enterprise og derfor vil kundehistorik og statistik være samlet ét sted.
🤖➡️💁♂️ Fleksibel og hurtig overgang mellem chatbot og personlig hjælp. Da programmerne arbejder sammen, får kunden den bedste oplevelse.
🤖 Agenterne træner chatbotten
Forbedret Calabrio Teleopti Integration
🗂 Tidligere Trio Enterprise udgivelser kan fodre Calabrio Teleopti WFM med historiske data
🔴🟡🟢 Real-time tracking af agenters aktivitet og status
🏡vs. 🏢 Modtag indsigt i real-time, mår medarbejdere i kontaktcentret arbejder eksternt
✖️✔️Team-lederen kan hurtigt handle og logge agenter af/på, samt skifte ‘skill’.

Trio Agent Web Mobil: Håndtering af tilbagekald og mere information
Brugergrænsefladen er blevet opdateret, så den er tilpasset den mobile bruger. Dette betyder at muligheden for at håndtere tilbagekald (Callback) på farten, nu er det samme som foran skrivebordet.
Agenter skal ikke bekymre sig om at forlade deres skrivebord og være bange for at miste evnen til at servicere de personer, der har bestilt callback.
I Trio Enterprise 9.0 mobil agent, kan man nu se udvidet information, abbonenter information, samt fremtidige henvendelser.

Andre tilføjelser
✅ Administrator kan nu ‘gemme’ abonnenter
✅ Håndtering af ‘skills’ er blevet forbedret
✅ Ringesignal/notifikation når en opgave tildeles agenten
✅ Backup/restore er lettere i 9.0
Features/moduler der bliver påvirket af Trio Enterprise 9.0 release
🔴 Assistent for Web erstattes af Trio User
🔴 Windows server 2012
🔴 Lync 2013 skalopgraderes til Skype For Business 2019
🔴 Microsoft Explorer 11 (Microsoft Edge eller Google Chrome anbefales)
🔴 Exchange server 2007, 2010 og 2013
🔴 GroupWise 7, 8, 2012 og 2014
🔴 OBM Lotus Notes R7, R8 og R8.5