Vocal Coach sikrer kundeloyalitet

Vocal Coach
Forestil dig en virtuel coach, der hjælper dine agenter med at sige nøjagtigt de rigtige ting på den rigtige måde, ved hvert opkald og  svarer dine kunder korrekt i en given situation. Forestil dig nu, hvordan dette kan hjælpe dig med at øge kundetilfredsheden, maksimere forretningsmulighederne, øge din medarbejders motivation og styrke dit forhold til dine kunder.
Med en Real-Time Speech Analytics-løsning har du et værktøj, der gør netop det.
Denne softwareløsning, tilbyder fuldautomatisk kvalitetssikring og opkaldsoptimering til hvert opkald. Innovativ taleanalyse-teknologi giver organisationer mulighed for at overvåge og forbedre samtaler i realtid, samt evaluere opkaldsoptagelser.
Løsningen analyserer agent- og kundetale for at give live feedback til agenter, teamledere og kvalitetssikringshold om, hvad der bliver sagt, og hvordan det bliver sagt. Den overvåger bl.a. positive/negative sætninger, stressniveauer, taleklarhed og pauser, alt imens opkaldet er i gang.
 
At lytte til dine kunder er en vigtig del af kundeloyalitet og tilskyndelse til førsteklasses samtaler øger kundetilfredsheden. Den største enkeltfordel er “live-funktionen”, som giver praktisk hjælp til agenter såvel som at lytte til kunder.
Det tilbyder en tjekliste for hvert opkald og nøgleindikatorer, for eksempel advarselsagenter mod øget kundestressniveauer eller egen dårlig opførsel, såsom at tale over kunden. Dette forbedrer ikke kun ydeevnen dynamisk, men øger træningseffektiviteten ved at give agenter selvcoaching.

Fordele
• Øget kundeloyalitet
• Forbedrer agentens ydeevne
• Sikrer compliance
• Minimerer fejl og klager
• Giver retssikkerhed ved at sikre at obligatorisk information gives
• Problemer flagges i realtid
• Afdækker cross- og upselling-muligheder
• Sparer tid ved at evaluere kampagnekvalitet med et tryk på en knap
• Identificerer individuelle træningsbehov
• Kvalitetssikring med 50% mere effektivitet

Skriv en kommentar

Discover more from U-COM A/S

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading