Velkommen til Bloggen 🤖

Dansk Industri med Trio Call Center
DI – Dansk Industri valgte U-COM A/S som leverandør af deres Trio Call Center og omstillingsløsning fra Enghouse i December 2017.DI er Danmarks største arbejdsgiver-

Besparelser ved hjælp af SIP
Force sparer, ved hjælp af SIP clienter. Force har gode erfaringer med anvendelse af forskellige teknologier over hele verden, og en af de seneste er

New Voice løsning på Frederiksberg Hospital
Nemt og fleksibelt på eksisterende udstyr Løsningen fra New Voice kan integreres med eksisterende telefon systemer og kan derfor nemt integreres uden større omkostninger. Omkostningerne

Bind infrastrukturen sammen
Det Kongelige Teater, Operahuset, Skuespilhuset og produktionshuset er kædet sammen. Selvom Det Kongelige Teater er over 250 år gammel, kan man godt være moderne. De

Ny kommunikations-løsning solgt til Ecolab i Norden
En løsning der er smeltet sammen Ecolab Nordic er telefonmæssigt overgået fra et system med fastnettelefoner og mobiltelefoner uden sammenhæng, til et system hvor fastnettelefoner

Kaldeanlæg til færgen Hamlet
Lynhistorie om Forsea – PA Hamlet U-COM A/S etablerer et kaldeanlæg på færgen Hamlet hos Scandlines Helsingør. Der laves automatisk udkald når færger sejler, er midtvejs